środa, 7 stycznia 2015

Bronica - pierwszy film

Prawie miesiąc trwało testowanie Broniki, ale w końcu mam swój pierwszy film...




Jest nim standardowo ulubiony Kodak Portra 400. Dziś w końcu odebrałem skany - dziękuję przy okazji Jakubowi Bertrandowi za rzetelność i polecam jego usługi. Mimo że są to podstawowe i najprostsze "prevki"  to ich jakość jest więcej niż zadowalająca.

Cóż mogę powiedzieć o jakości  Broniki? Tyle że jestem bardzo zadowolony :)
Zepsułem trzy zdjęcia bo przez pomyłkę otworzyłem kasetę, jedno zdjęcie jest zamazane bo użyłem zbyt krótkiego czasu fotografując z ręki. Pozostałe nie przedstawiają żadnej oszałamiającej wartości -  są po prostu w miarę przyzwoitymi, zwykłymi portretami. 
Praca z tym sprzętem to prawdziwa przyjemność. Czuję że pozostanie u mnie na dłużej :)

Oto kilka zdjęć. Zapraszam też na stronę http://janustomasz.weebly.com/presence.html


2 komentarze: